Friday 9 December 2011

Blog aku.. ikut sakit hati akulah....

" Oh.. Please lah.. Budak skema…"
 " Nerd-nya.. Dia…"
" Post pasal diri dia ja…"
"ehh… blog ni… menyampah betul.."

Ayat2 ni mesti hang pa akan cakap punya… (mai dah loghat penang ni)
Ok… setiap orang ada cita rasa sendiri.. Sapa yang kata semua orang ada cita rasa yang sama…. Mampus lah macam tu… dunia akan jadi boring lah cam tu… jadi.. Bia pi lah kat aku nak buat blog macam mana.. Nerd.. Kah.. Ayat skema.. Kah… ikut suka hati aku lah..
Bukan aku nak marah. Aku Cuma nak bagi peringatan.. Adakah kita ni seorang yang skema,kalau kita gelar diri kita ngan nama. Tak salah kan..
" Wei..  Gunalah perkataan aku.. Jangan jadi skemalah dengan guna Opai2.."
Ikut suka hati akulah.. Nak guna Opai kah.. Nak guna aku.. Kah..
Ada aku kacau hang pa sekeluarga.. Adik beradik tak cukup makan kah..
Sebab tu peringatan kepada yang gelar diriku ni NERD… aku Cuma nak gitaw… BLOG AKU…. IKUT SUKA HATI AKU>> harap2 faham lah noh… 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...




Pembaca Setia....